بازاریابی شبکه ای قانونی

ابر تجارت کهکشان ( تیم خوشبختی )

بازاریابی شبکه ای قانونی

ابر تجارت کهکشان ( تیم خوشبختی )

دلایل پیوستن افراد به بازاریابی شبکه ای


دلایل پیوستن افراد به بازاریابی شبکه ای


بازار یابی شبکه ای نیز مانند هر حرفه دیگر میتواند افراد شرور و کلاهبردار را در خود جای دهد و مانند هر کسب و کار دیگرمنجر به ورشکستگی و یا موفقیت شود.در طی 60 سال گذشته از ایجاد این حرفه به شکل امروزی شرکت های بسیاری با این شیوه ی توزیع کالا تاسیس شده اند.شمار زیادی فعالیت خود را در طی 2-3 سال اول متوقف کرده اند وشمار زیادی هم بعد از گذشت سال ها به فعالیت خود ادامه داده اند. تجربه و آمار و ارقام نشان داده است که بعد از ورود بازاریابی شبکه ای به هر کشور شمار زیادی از اقشار مختلف جامعه با سطح تحصیلات گوناگون به این حرفه روی آورده اند.در اینجا لازم است به بررسی دلایل پیوستن افراد به این حرفه پرداخت . کارشناسان معتقدند که بازاریابی شبکه ای بنا به دلایل زیر موجب جذب افراد میشود:

کسب درآمد اضافی :

حتی در کشورهایی که به لحاظ اقتصادی قوی هستند بسیاری از مردم نیازمند درآمد اضافی میباشند. تاد اسمیت ،بازاریاب شبکه Rexall Show case Internatioanl   که فروشنده انواع محصولات بهداشتی و غذایی است میگوید که : بیشتر مردم به علت بالا بودن هزینه ها ،در پایان ماه چیزی برایشان باقی نمانده که خرج بسیار دیگری از هزینه ها را پرداخت کنند و از آنجا که شغل تمام وقت جوابگوی تمام نیازشان نیست، در کنار آن به کسب و کار پاره وقت می پردازند. بازار یابی شبکه ای به علت پایین بودن ریسک، عدم نیاز به سرمایه گذاری و پتانسیل درآمد بالایش همیشه مورد توجه این دسته از افراد قرار گرفته است.

رضایت شغلی :

طبیعت انسان به گونه ای است که هم از فعالیتی که خوشایندش نباشد فرار میکند و هم به دنبال پول است. بسیاری معتقدند که در بازاریابی شبکه ای سالم افراد به هر 2 این خواسته ها میرسند. گذشتن از هر دو خواسته در کنار هم کار سختی است. کلی داوند اهل هاوایی میگوید : در غیر از این حرفه کجا میتوان شغلی را تصور کرد که در ازای کمک به عرضه کالا ها و خدمات بیش از آنچه توقع دارید به شما برگرداند؟ او و شوهرش که هر دو نظامی هستند در شرکت enviro – tech  به کار بازاریابی مشغولند و درآمدشان را مدیون محصولی هستند که بدون نیاز به آب اتومبیل ها را میشوید.

وقت :

به این علت که این حرفه مکان ثابت و مشخص برای فعالیت فرد ندارد و یک شغل خانگی محسوب میشود و با کار کردن در خانه میتوان بیش از میزان لازم وقت داشت و دیگر نیاز به رفت و آمد بین خانه و محل کار نیست. طبق نظر سنجی های مجلهمانی 64 درصد   آمریکایی ها و 68% زنان در این نظر سنجی گفته اند که اگر قرار باشد بین پول و وقت بیشتر یکی را انتخاب کنند ، وقت را انتخاب میکنند. مجله سبک زندگی با فروش مستقیم چند سطحی در اظهار نظری راجع به این نظر سنجی گفته است که این میل شدید به کسب وقت بیشتر ممکن است به نحو روز افزونی کارگران ناراضی را به بازاریابی شبکه ای سوق دهد. 

کالا و خدمات :

کالا و خدمات ارائه شده در این تجارت جذابند و مردم را به این حرفه جذب میکنند. غالبا در فروش مستقیم چند سطحی کالاها و خدمات جدید به مردم ارائه میشود. نمونه بارزش کارت های تلفن است . همانطور که میدانیم میتوان این کارتها را با قیمت مناسب از فروشگاه ها تهیه کرد . این کارت ها را فروشندگان این حرفه وارد بازار کرده اند. هیلتون جانسون میگوید: مردم تجربه خوبی از محصولاتی دارند که ابتدا از طریق فروش مستقیم چند سطحی معرفی شده است و نهایتا شیفته آن میشوند. آنها میتوانند همه را از تجربه شان آگاه کنند و در طی این کار تجارتشان را هم میسازند.

میل به تشویق شدن و مورد قدردانی قرار گرفتن :

میل به تشویق شدن و مورد قدردانی قرار گرفتن یکی از بزرگترین دلایل ترغیب کننده ای است که مردم را به بازاریابی شبکه ای سوق میدهد و وقتی مردم با وجود کار طاقت فرسایی که میکنند از انها قدردانی نمیکنند به دنبال کار دیگری میروند که این نیاز را برآورده سازد.بازاریابی شبکه ای به خوبی به این نیاز پاسخ میدهد و از افراد قدردانی میکند. به همین دلیل است که شرکتهای فروش مستقیم چند سطحی جلسات سالانه برگزار میکنند تا از توزیع کنندگانشان در مراسم عمومی قدردانی کنند.

 

رشد شخصی :

عامل انگیزه بخش دیگر که افراد را به سمت این حرفه می کشاند، رشد شخصی می باشد. تجربه نشان داده که افراد برای کسب موفقیت در این حرفه نیاز به افزایش توانایی فردی و رشد شخصی دارند. افزایش روابط با دیگران ، بهبود روابط اجتماعی و افزایش مهارتها از مواردی هستند که افراد نیاز به کسب آن در این حرفه دارند. افرادی که اعتماد به نفس بالایی دارند معمولا برای پیوستن به این حرفه تقلای چندانی نمیکنند، این قبیل افراد در حقیقت شالوده لازم برای فروش مستقیم چند سطحی یعنی همان عزت نفس را در خود دارند و هر چه موفقیت کسب میکنند ، عزت نفسشان هم بالاتر است.

درآمد انفعالی یا پس مانده :

توانایی ایجاد یک درآمد انفعالی در فروش مستقیم چند سطحی از عوامل دیگر در جهت جذب افراد میباشد. به علت توانایی افراد در ایجاد یک سازمان فروش که محدودیتی در مقدار فروش آن وجود ندارد. افراد قادر به کسب این درآمد میباشد بدین معنی که هرچه قدر گستره سازمان فروش بزرگتر باشد محصول بیشتری در آن به فروش میرسد و فرد درآمد بیشتری کسب میکند.

 

عوامل دیگر :

در اواخر دهه 1960 در آمریکا ترکیبی از عوامل اقتصادی و اجتماعی دست به دست هم دادند تا در مقایسه با قبل از آن، زنان بیشتری به سر کار بروند بعضی از آنها به دلایل علاقه شخصی و بعضی دیگر به دلیل نیاز خانواده شان به یک درآمد اضافه در دهه 1970 و دهه های بعد از آن در آمریکا بسیاری از این زنان هنگامی که از فرصت ارتقا یافتن به مناصب اجرایی محروم ماندند از مشاغل دولتی کناره گرفتند. از آنجایی که تعدادی از همدردان این کارمندان ناراضی در جست و جوی شغلی جدید ،بازاریابی شبکه ای را انتخاب کرده بودند. بدین ترتیب به یکباره زنان و مردان سطح بالای جامعه دریافتند که میتوانند پول اضافی مورد نیازشان را در این تجارت بدست آورند یا حتی در مقام یک فروشنده میتوانند به لحاظ درآمدی از شغل قبلی خود پیشی بگیرند. بنا به دلایل مختلف از جمله رکود اقتصادی را به هزار و یک دلیل دیگر میتوانند عزر فرد را در یک شرکت بخواهند. اما در این حرفه حتی اگر از افراد دیگر هم بیشتر درآمد کسب کنید هیچ مشکلی پیش نمیآید. اینها دلایلی هستند که منجر به جذب افراد به سمت این حرفه میشود .

 

همانطور که در بالا اشاره شد موارد ذکر شده از دید بسیاری از تحلیل گران از دلایل اصلی پیوستن افراد به این حرفه می باشد.

اما در کشور ایران به دلیل عدم وجود بستر لازم و سالم و حضور شرکت های ناسالم این عوامل به بیراهه رفته اند و به دلیل عدم توانایی مردم در تشخیص شرکت های سالم از نا سالم ، دلیل آنها از پیوستن به این گونه شرکت ها ، کسب پول و ثروت در کمترین زمان ممکن و به قول معروف راه یک شبکه پولدار شدن میباشد. قابل ذکر است ،همین گرایشات برای پوستن به یک شرکت خود میتواند مبنای تشخیص شرکت های سالم و ناسالم از همدیگر باشد. بدین صورت که اگر دلیل پیوستن شمار زیادی از افراد به یک شرکت کسب درآمد باشد خود دلیلی بر وجود اشکال در فعالیت شرکت میباشد. تمامی موارد ذکر شده در بالا در صورت وجود شرکت های سالم ایجاد میشود و دلایل مردم برای پیوستن به این حرفه به موارد ذکر شده سوق پیدا میکند. تهدیدی که شرکتهای ناسالم در همین راستا ایجاد میکنند درست بر خلاف دلایل ذکر شده میباشد و کشور ما نیز به علت فعالیت گسترده شرکت های هرمی نمونه بسیار خوبی برای اینگونه گرایشات منحرف شده میباشد. بر اساس آمار و گزارش های موجود در این زمینه طرح های ناسالم در ایران نه تنها منجر به کسب درآمد اضافی برای مردم نشده است بلکه سرمایه بسیاری از افراد را بدون داشتن هیچ گونه بازدهی در این راه هدر داده است. در زمینه رضایت شغلی 99% افرادی که در این حرفه به صورت ناسالم مشغول به فعالیت بوده اند هیچ گونه رضایت خاطر به جز از دست دادن سرمایه و وقت برایشان در بر نداشته است. مساله مهم دیگر فارغ از کسب درآمد ،رشد شخصی است که در کشور ما نشانداده شده است که بیش از 95% افراد که در شرکت های ناسالم فعالیت میکردند نه تنها رشد شخصی نداشته اند و مهارتی در این راستا کسب نکرده اند بلکه بعد از دست کشیدن از این کار به علت تغییر چارچوب ذهنی در یک بستر ناسالم و به عنوان فردی مخرب در جامعه فعالیت روزمره و زندگی خود را در پیش میگیرند. در کشور ما به علت فعالیت گسترده شرکت های هرمی ، موارد ذکر شده ملاک افراد برای گرایش قرار نمیگرد و عواملی همچون "یک شبه پولدار شدن" ملاک افراد قرار میگیرد.

اسامی 400 نفر اول کسب درآمد از mlm



 

   اسامی 400 نفر اول کسب درآمد از mlm


 


رده


نام


شرکت

 

درآمد ماهیانه


وب سایت

             درود بر شما ،

1

Lita & Brig Hart

Monavie

$615,000

www.brighart.com

2

Barry Chi & Holly Chen

Amway

$575,000

www.amway.com

3

Enrique & Graciela Varela

Herbalife

$425,000

www.herbalife.com

4

Gina & Steve Merritt

Monavie

$407,000

www.Monavie.com

5

Carol & Ken Porter

Monavie

$400,000

www.Monavie.com

6

Charlie & Debbie Kalb

Monavie

$398,000

www.Monavie.com


7


Rolf Kipp

For Ever Living

Products


$375,000


www.flp-europe.com

8

Mike Dillard

Magnetic Sponsoring

$365,000

www.mikedillard.net/blog

9

Dexter Yager

Amway

$350,000

www.dexandbirdieyager.com

10

George Zalucki & Art Napolitano

ACN

$350,000

www.georgezalucki.com

11

Max Schwarz

Amway

$350,000

www.schwarz-organisation.eu

12

Peter & Eva Muller-Meerkatz

Amway

$350,000

www.peterundevamm.com

13

Sharon & Steven Sharif

Xango

$350,000

www.shariffamily.com

14

Tsuyoshi Tomioka

Synergy

$350,000

www.synergyworldwide.com

15

Jay Kubassek

CarbonCopyPro

$300,000

www.carboncopypro.com

16

John Peterson

Herbalife

$300,000

www.herbalife.com

17

Kaoru Nakajima

Amway

$300,000

www.heckel.ne.jp


18


Marco & Milagro Dubon

For Ever Living

Products


$300,000


www.foreverliving.com

19

Sunny Su & Debra Hsu Hsieh

Amway

$300,000

www.envip.com/en.asp

20

Susan Peterson

Herbalife

$300,000

www.herbalife.com

21

Darrell & Tracy Utterbach

Monavie

$292,000

www.Monavie.com

22

Kelly Bangert

Monavie

$292,000

www.kellybangert.com

23

Onyx Coale

Monavie

$292,000

www.onyxcoale.com

24

Ron & Brenda Prudhomme

Monavie

$292,000

www.Monavie.com

25

Scott & Sue Olsen

Monavie

$292,000

www.Monavie.com

26

Corbin & Holly Roush

Monavie

$270,168

www.Monavie.com

27

Steve & Melyn Campbell

Exfuze

$252,000

www.soupynetwork.com

28

Attila Gidofalvi

Amway

$250,000

www.amway.com

29

Dave Johnson

Nikken

$250,000

www.nikken.com

30

Debbie & Geoff Davis

ACN

$250,000

www.ACNinc.com

31

Jeff Roberti

NSA-Juiceplus

$250,000

www.roberti.net

32

Jim & Nancy Dornan

Amway

$250,000

www.n21corp.com

33

Kang Hyeon Sook & Ryu InIk

Amway

$250,000

www.amway.com

34

Leonard & Esther Kim

Amway

$250,000

www.wwdbkorea.com

35

Mark & Peggy Lei

Amway

$250,000

www.amway.com


36


Roberto Ruiz

For Ever Living

Products


$250,000


www.foreverliving.com

37

Simon Abboud

ACN

$250,000

www.ACNinc.com


38

Adrian Eimerl & Shawn Herrick &

Jeremy Rose


ACN


$240,000


www.ACNinc.com

39

Shane & Dana Douglas

ACN

$225,000

www.ACNinc.com

40

Carol & Alan Lorrenz

Herbalife

$220,000

www.herbalife.com

41

Mathieu Lamontagne

ACN

$220,000

www.ACNinc.com

42

Patrick Maser & Mike Maser

ACN

$215,000

www.ACNinc.com

43

Danny Bae

ACN

$210,000

www.ACNinc.com

44

Jeff Weber

ACN

$205,000

www.ACNinc.com

45

Domo Kovacevic

ACN

$204,000

www.ACNinc.com

46

Mike Bisutti

ACN

$203,000

www.ACNinc.com

47

Nathan Goldberg

ACN

$202,000

www.ACNinc.com

48

Bill & Peggy Britt

Amway

$200,000

www.bww.com

49

Brian & Andrea Sax

ACN

$200,000

www.ACNinc.co


50

Chris Carley

Herbalife

$200,000

www.herbalife.com

51

Ed Bestoso

Melaleuca

$200,000

www.bestoso.com

52

Giselle Sexsmith

Nu Skin

$200,000

www.nuskin.com

53

Howe Kean & Shu Chen Foo

Amway

$200,000

www.amway.com

54

Jonathan Budd

Online MLM Secrets

$200,000

www.jonathanbudd.com

55

Markus Lehmann

Herbalife

$200,000

www.herbalife.com

56

Sherman Unkefer

Xango

$200,000

www.xango.com

57

Daniel Mueller

Unicity

$180,000

www.makelifebetter.com

58

Keith & Pam McEachern

FreeLife

$175,000

www.numberone.freelife.com

59

Dave Savula

Pre Paid Legal

$166,000

www.prepaidlegal.com

60

Margie Aliprandi

Neways

$165,000

www.crowndiamond.net

61

Rita Hui

USANA

$160,000

www.ritahui.com

62

Carsten Ledule

PM International

$152,858

www.pm-international.com

63

Art & Terry Manville

Xango

$150,000

www.xango.com

64

Collette Larsen

USANA

$150,000

www.larsenglobalblog.com

65

Craig Bryson

Nu Skin

$150,000

www.nuskin.com

66

Geri Cvitanovich

Herbalife

$150,000

www.herbalife.com

67

Kenny Rossi

Nikken

$150,000

www.nikken.com

68

Loren Middag

Efusjon

$150,000

www.efusjon.com

69

Orrin Woodward

Monavie

$150,000

www.orrinwoodward.com

70

Tim & Kristin Sharif

Xango

$150,000

www.shariffamily.com

71

Zachary Ross

USANA

$150,000

www.usana.com

72

Ken Dunn

Max International

$148,000

www.maxinternational.com

73

Geoff Libermann

Euphony

$146,000

www.euphony.com

74

Jennifer & Darin Dowd

ACN

$145,000

www.ACNinc.com

75

Tom & Bethany Alkazin

Vemma

$145,000

www.vemma.com

76

Ahuva Simone

Nikken

$140,000

www.nikken.com

77

Katrin Bajr

For Ever Living

Products

$140,000

www.foreverliving.com

78

Steve & Leigh Little

WorldVentures

$137,477

www.worldventures.com

79

Ruth & Jeff Elliot

Vemma

$135,000

www.ruthelliott.com

80

Dianne & Lorin Leavitt

Synergy

$130,000

www.synergyworldwide.com

81

Elizabeth Weber

Market America

$130,000

www.thepowerprofiles.com

82

Jimmy Smith

Isagenix

$130,000

www.isagenix.com

83

Jordan Adler

Send Out Cards

$130,000

www.jordanadler.com

84

Mac McDonald

Nikken

$130,000

www.nikken.com

85

Mark Comer

Synergy

$130,000

www.synergyworldwide.com

86

Michaël Palmstierna Hamilton

Herbalife

$130,000

www.herbalife.com

87

Rafael Rojas

Melaleuca

$130,000

www.melaleuca.com

88

Brian & Jill Cattano

Monavie

$129,000

www.Monavie.com

89

Joe & Patrice Licciardi

Monavie

$129,000

www.r3global.com

90

Presley & Jeanie Swagerty

Ignite

$127,000

www.igniteinc.com

91

Craig & Chelsea Kotter

ACN

$125,000

www.ACNinc.com

92

Pat Terry

Nikken

$125,000

www.nikken.com

93

Tissa Godavitarne

Tissa

$125,000

www.affiliatize.com

94

Carlos Marin

Ambit Energy

$120,000

www.ambitenergy.com

95

Eric Worre

Agel

$120,000

www.networkmarketingpro.com

96

Greg Tedrow

Noni

$120,000

www.tni.com

97

Jack Firestone

Liberty League

$120,000

www.libertyleague.com/firestone

98

Jurgen Liebig

LR

$120,000

www.lrworld.com

99

John & Jana Haremza

Waiora

$118,000

www.waiora.com

100

Brian Carruthers

Pre Paid Legal

$116,000

www.prepaidlegal.com

101

Chanida Puranaputra

Agel

$115,000

www.agel.com

102

Logan & Haley Stout

Ignite

$114,000

www.igniteinc.com


103

Anton Bonde

Nu Skin

$110,000

www.nuskin.com

104

Brad Hagar

Cyberwize

$110,000

www.hagermarketinggroup.com

105

Chris Campbell

Regenesis 2x2

marketing

$110,000

www.getrichwithchris.com

106

Derek Broes

Efusjon

$110,000

www.efusjon.com

107

Eddy & Grace Chai

For Ever Living

Products

$110,000

www.foreverliving.com

108

Jeremy & Mindy Deeble

ACN

$110,000

www.ACNinc.com

109

Randy Gage

Agel

$110,000

www.randygageteam.com

110

Niti Sawangsap

Agel

$103,000

www.agel.com

111

Jeremy & Karen Reynolds

Xocai

$101,000

www.mxicorp.com

112

Bill & Cindy Anderson

Max International

$100,000

www.maxinternational.com

113

Bo Sundberg

Unicity

$100,000

www.peoplebuilders.biz/

114

Bob & Joyce Schmidt

Amway

$100,000

www.amway.com

115

Chan Koon Tin & Chai Foong

Amway

$100,000

www.amway.com

116

Chan Lee Sean

Amway

$100,000

www.amway.com

117

Charlie & Elsie Marsh

Amway

$100,000

www.amway.com

118

Chen Tsai Lung & Yang Yueh Hwa

Amway

$100,000

www.amway.com

119

Chin Nai Kang & Wang Shu Chen

Amway

$100,000

www.amway.com

120

Chuck & Jean Strehli

Amway

$100,000

www.amway.com

121

Clement & Anita Fu

Amway

$100,000

www.amway.com

122

Dallas & Betty Beaird

Amway

$100,000

www.amway.com

123

Dan & Bunny Williams

Amway

$100,000

www.amway.com

124

Deng Feng Hua & Hu Tian Peng

Amway

$100,000

www.amway.com

125

Dick & Sandee Marks

Amway

$100,000

www.amway.com

126

E.H. Erick & Ito Midori

Amway

$100,000

www.amway.com

127

Enrique Javier Varela Mier

Herbalife

$100,000

www.herbalife.com

128

Frank & Rita Delisle

Amway

$100,000

www.amway.com

129

Gabi Steiner

Lifeplus

$100,000

www.gabisteiner.de

130

Han Shi Rong

Amway

$100,000

www.amway.com

131

Hidekazu & Yuki Kajihara

Amway

$100,000

www.amway.com

132

Hyeon Sook & Ryu In Ik Kang

Amway

$100,000

www.amway.com

133

Jerry & Sharyn Webb

Amway

$100,000

www.amway.com

134

Jim & Sharon Janz

Amway

$100,000

www.amway.com

135

Joe & France Mas

Amway

$100,000

www.amway.com

136

John & Pat Hendrickson

Amway

$100,000

www.amway.com

137

Johnson & Jennifer Tu

Amway

$100,000

www.amway.com

138

Khoo Chong Kok & Chai Choo

Amway

$100,000

www.amway.com

139

Kwon HwaJa & Jo Kyu Seong

Amway

$100,000

www.amway.com

140

Lee Tong Cheol & Kim Myo Soon

Amway

$100,000

www.amway.com

141

Leonard & Esther Kim

Amway

$100,000

www.amway.com

142

LK Marketing

Pre Paid Legal

$100,000

www.prepaidlegal.com

143

Lyndon Redman

USANA

$100,000

www.usana.com

144

Mautanov Vira & Oleksiy Arkhipova

Amway

$100,000

www.amway.com

145

Maxime Butera

ACN

$100,000

www.ACNinc.com

146

Michael & Gaby Strachowitz

Amway

$100,000

www.amway.com

147

Mikio & Yuka Kaku

Amway

$100,000

www.amway.com

148

Morihiko & Seiko Kitakon

Amway

$100,000

www.amway.com

149

Nanae & Seisuke Arima

Amway

$100,000

www.amway.com

150

Natalya Yena

Amway

$100,000

www.danet.hu

151

Nathan Ricks

Nu Skin

$100,000

www.nuskin.com

152

Nekoda Bragg

ACN

$100,000

www.ACNinc.com

153

Paula Pritchard

Xocai

$100,000

www.mlmmadesimple.com

154

Peter & Choi Kit Lee

Amway

$100,000

www.amway.com

155

Robert & Nicole Belli

Amway

$100,000

www.amway.com


156

Robert & Ranti Angkasa

Amway

$100,000

www.amway.com

157

Ryusuke & Elaine Seto

Amway

$100,000

www.amway.com

158

Shizunori & Mieko Yamamoto

Amway

$100,000

www.amway.com

159

Sonny & Guat Hwa Ho

Amway

$100,000

www.amway.com

160

Soomboon & Manwiga Khunkhlai

Amway

$100,000

www.amway.com

161

Spencer & Leanna Hunn

ACN

$100,000

www.ACNinc.com

162

Sunny Hsu & Debra Hsieh

Amway

$100,000

www.amway.com

163

Takeshi & Hidemi Azumi

Amway

$100,000

www.amway.com

164

Taras & Irina Demkura

Amway

$100,000

www.amway.com

165

Tetsuya Shibatomi

Neways

$100,000

www.neways.com

166

Tish Rochin

Herbalife

$100,000

www.herbalife.com

167

Toshiaki & Tomoko Takahashi

Amway

$100,000

www.amway.com

168

Totsuo & Atsuke Hayashi

Amway

$100,000

www.amway.com

169

Viroah & Siriphan Boonariya

Amway

$100,000

www.amway.com

170

William & Roslyn Francis

Synergy

$100,000

www.synergyworldwide.com

171

Xheng & Fen, Xu Xu & Xie Shu

Amway

$100,000

www.amway.com

172

Xian Xing Lu

Amway

$100,000

www.amway.com

173

Yoshiko Hatayama Kenichiro

Amway

$100,000

www.amway.com

174

Yoshiyuki & Mineko Yamazaki

Amway

$100,000

www.amway.com

175

Zheng Wei Liang & Luo Bin

Amway

$100,000

www.amway.com

176

Amy & Tim Marks

Monavie

$95,000

www.Monavie.com

177

Andre & Penny Walton

Monavie

$95,000

www.Monavie.com

178

Anthony & Megan Wolfenden

Monavie

$95,000

www.Monavie.com

179

Bob & Linda Robinson

Monavie

$95,000

www.Monavie.com

180

Brian & Jacqueline Thayer

Monavie

$95,000

www.Monavie.com

181

Calvin Becerra & Casey Chavez

Monavie

$95,000

www.Monavie.com

182

Carrie & Bo van Pelt

Monavie

$95,000

www.Monavie.com

183

Carrie & Godon Dickie

Monavie

$95,000

www.Monavie.com

184

Carrie & Jason Lyons

Monavie

$95,000

www.Monavie.com

185

Chris & Terri Brady

Monavie

$95,000

www.Monavie.com

186

Devon Robinson

Monavie

$95,000

www.Monavie.com

187

Dickie Clan

Monavie

$95,000

www.Monavie.com

188

Ed & Shelly Aristizábal

Monavie

$95,000

www.Monavie.com

189

Eric & Rebekah Gutman

Monavie

$95,000

www.Monavie.com

190

Franck & Tina Dupart

Monavie

$95,000

www.Monavie.com

191

Frank & Cindy Sounicek

Monavie

$95,000

www.Monavie.com

192

Grayson Maule

Monavie

$95,000

www.Monavie.com

193

Jill & Mark Ewell

Monavie

$95,000

www.Monavie.com

194

John & Barbara Sims

Monavie

$95,000

www.Monavie.com

195

Kathleen Deggelman

Monavie

$95,000

www.Monavie.com

196

Linda & Bob Robinson

Monavie

$95,000

www.Monavie.com

197

Mark & Tami Crawford

Monavie

$95,000

www.Monavie.com

198

Matthew & Kimberly Curtis

Monavie

$95,000

www.Monavie.com

199

Patrice & Joseph Licciardi

Monavie

$95,000

www.Monavie.com

200

Penny & Andre Walton

Monavie

$95,000

www.Monavie.com

201

Phil & Jennifer Sack

Monavie

$95,000

www.Monavie.com

202

Rob & Lisa Alwin

Monavie

$95,000

www.Monavie.com

203

Rodney & Adonica Howard-Browne

Monavie

$95,000

www.Monavie.com

204

Rodney Howard

Monavie

$95,000

www.Monavie.com

205

Ronn & Janich Prpich

Monavie

$95,000

www.Monavie.com

206

Sandra & Angel Matos

Monavie

$95,000

www.Monavie.com

207

Sheree & Steven Burton

Monavie

$95,000

www.Monavie.com

208

Stephanie & Todd Smith

Monavie

$95,000

www.Monavie.com

209

Teresa & Scott Henry

Monavie

$95,000

www.Monavie.com


210

Tim Wilson

Monavie

$95,000

www.Monavie.com

211

Todd & Angelique Hartog

Monavie

$95,000

www.Monavie.com

212

Vick & Mick Karshner

Monavie

$95,000

www.Monavie.com

213

Dean & Angie Mannheimer

DUBLI

$90,000

www.dubli.com

214

Dennis Estes

Nikken

$90,000

www.nikken.com

215

Hak-Soo Jeong

Amway

$90,000

www.amway.com

216

In-Geon Kwon & Young-Mi Youn

Amway

$90,000

www.amway.com

217

In-Soo Jang & Hyo-Ji Kim

Amway

$90,000

www.amway.com

218

Jack & Ying Zhou

Amway

$90,000

www.amway.com

219

Jae-Oh Joo & Kyung-Ja Park

Amway

$90,000

www.amway.com

220

Jeff Hooks

Vemma

$90,000

www.vemma.com

221

Jintana & Witat Pornjaded

Amway

$90,000

www.amway.com

222

Ken Roland

Noni

$90,000

www.tni.com

223

Lee Kim Soon & Kwee Choo

Amway

$90,000

www.amway.com

224

Maria Schleipfer & Willi Steiner

Amway

$90,000

www.amway.com

225

Michael Force

CarbonCopyPro

$90,000

www.meetmichaelforce.com

226

Mitch & Deidre Sala

Amway

$90,000

www.diamondfocus.com.au

227

Pete Pena

Liberty League

$90,000

www.whoispetepena.com

228

Peter & Debbie Cox

Amway

$90,000

www.pdcox.com

229

Renata Lee

Isagenix

$90,000

www.isagenix.com

230

Sun Dong & Liang Ding Su

Amway

$90,000

www.amway.com

231

Takumi & Rieko Yamazaki

Amway

$90,000

www.amway.com

232

Tim Foley

Amway

$90,000

www.amway.com

233

Tomoko & Shuji Hamamoto

Amway

$90,000

www.amway.com

234

Vira Arkhipova & Oleksiy Mautanov

Amway

$90,000

www.amway.com

235

Zhou Wan Ming & Chen Yi Ding

Amway

$90,000

www.amway.com

236

Benjamin Ginder

Market America

$89,000

www.thepowerprofiles.com

237

Joanne Hsi

Market America

$89,000

www.thepowerprofiles.com

238

Ming Chukuo

Market America

$89,000

www.thepowerprofiles.com

239

Steven Thompson

Cyberwize

$85,416

www.steventhompsononline.com

240

Mark Brown

Pre Paid Legal

$83,000

www.prepaidlegal.com

241

Nick & Gayle Serba

Pre Paid Legal

$83,000

www.prepaidlegal.com

242

Carole Taylor

Isagenix

$80,000

www.isagenix.com

243

Clay Jackson

Vemma

$80,000

www.vemma.com

244

Dave & Joyce Jordan

Waiora

$80,000

www.waiora.com

245

David & Colli Butler

Xango

$80,000

www.powerplayers.com

246

Leon & Irana Waisbein

Herbalife

$80,000

www.herbalife.com

247

Stephan & Gaura Gratziani

Herbalife

$80,000

www.herbalife.com

248

Raven K Starre

Monavie

$75,200

www.MLMRealityShow.com

249

Alexander Krause

Unicity

$75,000

www.unicity.com

250

Andrew Cass

CarbonCopyPro

$75,000

www.andrewjcass.com

251

Anna Kagan

Nikken

$75,000

www.nikken.com

252

Arie & Ilana Baratz

Herbalife

$75,000

www.herbalife.com

253

Blake Morgan

Herbalife

$75,000

www.herbalife.com

254

Bryan & Monica Penrod

USANA

$75,000

www.usana.com

255

Chang Mo & Ok Kyung Park Koo

Herbalife

$75,000

www.herbalife.com

256

Darnell & Traci Self

Pre Paid Legal

$75,000

www.prepaidlegal.com

257

Don Wilson

Amway

$75,000

www.amway.com

258

Eduardo Salazar

Herbalife

$75,000

www.herbalife.com

259

Henria & Stania Smek

Herbalife

$75,000

www.herbalife.com

260

Hubert Krause & Seta Der Artinian

USANA

$75,000

www.usana.com

261

Janifer Cohn

Herbalife

$75,000

www.herbalife.com


262

Jennifer Bates & Garry

Debrabander


Herbalife


$75,000


www.herbalife.com


263

John & Lori Tartol

Herbalife

$75,000

www.herbalife.com

264

Jose Paulo Dinis & Natalia Ferreira

Herbalife

$75,000

www.herbalife.com

265

Juan & Hilda Najera

Herbalife

$75,000

www.herbalife.com

266

Kuniko Hida

Herbalife

$75,000

www.herbalife.com

267

Kurt & Cindy O'Connell

Herbalife

$75,000

www.herbalife.com

268

Lee & Lisa Sharif

Xango

$75,000

www.shariffamily.com

269

Leslie Stanford

Herbalife

$75,000

www.herbalife.com

270

Ma Luisa Mier

Herbalife

$75,000

www.herbalife.com

271

Martin & Yvonne Ernst

Herbalife

$75,000

www.herbalife.com

272

Micheko DeJaeghere

Herbalife

$75,000

www.herbalife.com


273

Molly Yang & Ming-Jei (James)

Chen


Herbalife


$75,000


www.herbalife.com

274

Natalia Ferreira

Herbalife

$75,000

www.herbalife.com

275

Pedro & Juliane Cardoso

Herbalife

$75,000

www.herbalife.com

276

Queenie Leung

Herbalife

$75,000

www.herbalife.com

277

Rick Setzer

Amway

$75,000

www.amway.com

278

Susanne & John Cunningham

USANA

$75,000

www.ritahui.com

279

Sven Gobel

Unicity

$75,000

www.unicity.com

280

Trina & Donte Andry

Herbalife

$75,000

www.herbalife.com

281

Ben Sturtevant

Lightyear Wireless

$71,000

www.bensturtevant.com

282

Adam & Melannie Green

Xocai

$70,000

www.mxicorp.com

283

Al Gardiner

Euphony

$70,000

www.euphony.com

284

Connie Yao & Jim Barabe

USANA

$70,000

www.usana.com

285

Craig Bailey & Dixie Sounness

Nu Skin

$70,000

www.nuskin.com

286

Graham & Frances Park

Nu Skin

$70,000

www.nuskin.com

287

Jack Zufelt

Dna of Succes

$70,000

www.dnaofsuccess.com/

288

Marcy Littlejohn

Waiora

$70,000

www.waiora.com

289

Matt Morris

WorldVentures

$70,000

www.worldventures.com

290

Matt Morrow

Vemma

$70,000

www.mattmorrow.com

291

Richard Vincenti

Traverus

$70,000

www.etraverus.com

292

Sharon Peterman

Herbalife

$70,000

www.herbalife.com

293

Dolly Kuo

Market America

$68,000

www.thepowerprofiles.com

294

Frank Keefer

Market America

$68,000

www.thepowerprofiles.com

295

Patrick & Alice Hsieh & Chen

Market America

$68,000

www.thepowerprofiles.com

296

Victor & Alice Chiou

Market America

$68,000

www.thepowerprofiles.com

297

Jeff Street & Janet Thacker

ACN

$67,000

www.ACNinc.com

298

Amertat Cohn

Herbalife

$65,000

www.herbalife.com

299

Bin Yang

USANA

$65,000

www.usana.com

300

Dan & Rebecca Brink

USANA

$65,000

www.usana.com

301

Daniel & Paige Hunter

USANA

$65,000

www.usana.com

302

Edgardo Valdivieso

Xango

$65,000

www.xango.com

303

Ejder & Goknur Inam

Herbalife

$65,000

www.herbalife.com

304

Gregg Davidson

CarbonCopyPro

$65,000

www.greggdavison.com

305

Martyn & Karen Farmer

Herbalife

$65,000

www.herbalife.com

306

Wen Chi Wu

USANA

$65,000

www.usana.com

307

Ata Mamedov

Agel

$62,300

www.agel.com

308

Matt Rasmussen

ACN

$62,000

www.ACNinc.com

309

Aaron Rashkin

CarbonCopyPro

$60,000

www.aaronrashkinblog.com

310

Alberto Zirlinger

Agel

$60,000

www.agel.com

311

Bob Lin

USANA

$60,000

www.usana.com

312

Buz & Maureen Kroner

Nu Skin

$60,000

www.nuskin.com

313

CAROL POLLACK

Nu Skin

$60,000

www.nuskin.com

314

Debi & Michael Katz

Herbalife

$60,000

www.herbalife.com

315

Gina & Pax Paculaba

Nu Skin

$60,000

www.nuskin.com


316

Johnny Wimbrey

Success University

$60,000

www.johnnywimbrey.com

317

Judy & Ian Murray

Xocai

$60,000

www.mxicorp.com

318

Judy Boger

Nikken

$60,000

www.nikken.com

319

Kaneko Katsumi

Nu Skin

$60,000

www.nuskin.com

320

Korey & Renae Johnson

Waiora

$60,000

www.waiora.com

321

Ray Gebauer

Mannatech

$60,000

www.path2freedom.net

322

Ronald & Bea Bos

Herbalife

$60,000

www.beaudevelopment.nl

323

Sterling Ottesen

USANA

$60,000

www.usana.com

324

Venus & Fercy Lazo

Nu Skin

$60,000

www.nuskin.com

325

Vincent & Mable Chan

USANA

$60,000

www.usana.com

326

Jeff Learner

CarbonCopyPro

$59,000

www.JeffLearner.com

327

Joachim Heberlein

PM International

$58,500

www.pm-international.com

328

Mark & Tammy Smith

Pre Paid Legal

$58,000

www.prepaidlegal.com

329

Mark Smith

Pre Paid Legal

$58,000

www.prepaidlegal.com

330

Gabriele Boyd

Nu Skin

$55,000

www.nuskin.com

331

Gerd Kelm

Herbalife

$55,000

www.herbalife.com

332

Kristie & Bruce Newby

Melaleuca

$55,000

www.melaleuca.com

333

Lynn Allen-Johnson

USANA

$55,000

www.usana.com

334

Manuela Stengel

Nu Skin

$55,000

www.nuskin.com

335

Randal Williams

2 x 2 Prosperity

$55,000

www.simple2x2system.com

336

Sandy & Keith Moreland

FreeLife

$55,000

www.healthierhabits.freelife.com

337

Sophia Marcoux & Jacques Fiset

USANA

$55,000

www.usana.com

338

Tamilla Polezhaeva

Oriflame

$55,000

www.oriflame.com

339

Yehiel Grady

Nikken

$55,000

www.nikken.com

340

Carin Hendrikz

Herbalife

$54,000

www.herbalife.com

341

Joost Goovaerts

Herbalife

$54,000

www.herbalife.com

342

Bill & Peggy Florence

Monavie

$53,000

www.Monavie.com

343

Blaine Williams

Monavie

$53,000

www.Monavie.com

344

Bryan & Lisa Conroy

Monavie

$53,000

www.Monavie.com

345

Christopher Duggan

Monavie

$53,000

www.Monavie.com

346

Claude & Lana Hamilton

Monavie

$53,000

www.Monavie.com

347

Conrad & Jill Padilla

Monavie

$53,000

www.Monavie.com

348

Cynthia Beals

Monavie

$53,000

www.Monavie.com

349

Danielle & Jonathan Brown

Monavie

$53,000

www.Monavie.com

350

Danny & Claudia Morel

Monavie

$53,000

www.Monavie.com

351

David Warden

Monavie

$53,000

www.Monavie.com

352

Derk & Cari Cheetwood

Monavie

$53,000

www.Monavie.com

353

Gavin Scott & Bonnie Arapes

Kleeneze

$53,000

www.kleeneze03.com

354

George & Jill Guzzardo

Monavie

$53,000

www.Monavie.com

355

George & Julie Reed

Monavie

$53,000

www.Monavie.com

356

James Mak

Monavie

$53,000

www.Monavie.com

357

Jeff & Sherry Whitaker

Monavie

$53,000

www.Monavie.com

358

Jeff Creamer

Monavie

$53,000

www.Monavie.com

359

Jill Noble

Monavie

$53,000

www.Monavie.com

360

Jim Bellacera

Monavie

$53,000

www.Monavie.com

361

Juan & Evelyn Torres

Monavie

$53,000

www.Monavie.com

362

Julie & Darryl Christner

Monavie

$53,000

www.Monavie.com

363

Kelly Fabros

Monavie

$53,000

www.Monavie.com

364

Kyle & Susan Pacetti

Monavie

$53,000

www.Monavie.com

365

Laura & Jim Lester

Monavie

$53,000

www.Monavie.com

366

Mike & Becky Pitman

Monavie

$53,000

www.Monavie.com

367

Mike Hernandez

Monavie

$53,000

www.Monavie.com

368

Pete Rosselli

Monavie

$53,000

www.Monavie.com

369

Rhonda & Mike Jones

Monavie

$53,000

www.Monavie.com


370

Robert & Capri Callaway

Monavie

$53,000

www.Monavie.com

371

Robert Dean

Monavie

$53,000

www.Monavie.com

372

Ronald & Cherise Matthews

Monavie

$53,000

www.Monavie.com

373

Rudy de Leon

Monavie

$53,000

www.Monavie.com

374

Samantha McKee

Monavie

$53,000

www.Monavie.com

375

Sieg & Deedrian Taylor

Monavie

$53,000

www.Monavie.com

376

Tara & Chris Wilson

Monavie

$53,000

www.Monavie.com

377

Thomas & Suzanne Markosky

Monavie

$53,000

www.Monavie.com

378

Trevor & Linda Chatham

Monavie

$53,000

www.Monavie.com

379

William Lewis

Monavie

$53,000

www.Monavie.com

380

Julie Scholl

Market America

$52,000

www.thepowerprofiles.com

381

Min Liu

Market America

$52,000

www.thepowerprofiles.com

382

Nina Hale

Market America

$52,000

www.thepowerprofiles.com

383

Norm & Mary Roth

Market America

$52,000

www.thepowerprofiles.com

384

Pam & Tony Bowling

Market America

$52,000

www.thepowerprofiles.com

385

Roger Wu

Market America

$52,000

www.thepowerprofiles.com

386

Tina Chen

Market America

$52,000

www.thepowerprofiles.com

387

Vikki Lee

Market America

$52,000

www.thepowerprofiles.com

388

Kari & Lisha Schneider

WorldVentures

$50,107

www.worldventures.com

389

Alan Pariser

Melaleuca

$50,000

www.melaleuca.com

390

Anton Garrity

Xango

$50,000

www.xango.com

391

Armando V. DeGuzman

Xango

$50,000

www.xango.com

392

Art Jonak

Vitamark

$50,000

www.artjonak.com

393

Art Lee

Noni

$50,000

www.tni.com

394

Avrutina Tatiana

Nu Skin

$50,000

www.nuskin.com

395

Brandon Missouri

Noni

$50,000

www.tni.com

396

Bryan Morris

USANA

$50,000

www.usana.com

397

Bud & Bunny Barth

USANA

$50,000

www.theusanaway.usana.com

398

Carl Stanitzky

Max International

$50,000

www.maxinternational.com


399


Chai Sai Kow

For Ever Living

Products


$50,000


www.foreverliving.com


400


Chong Ping Onn & Yin Yit Fun

For Ever Living

Products


$50,000


www.foreverliving.com


 

 

20 نکته در آموزش بازاریابی شبکه ای


20 نکته در آموزش بازاریابی شبکه ای PDF چاپ نامه الکترونیک


 

 

بعد از انتخاب شرکت مناسب استعداد کاریتان می بایست نکات زیر را رعایت کنید تا در بازاریابی شبکه ای به کامیابی برسید . توجه داشته باشید بخش اعظم کار شما به انتخاب شرکت مناسب بر می گردد ، چون در شروع رسیدن به اهدافتان محصولات ، ابزارمناسب انجام کر ، ادوات و ابزار های آموزش بازاریابی شبکه ای، و همچنین پلن پورسانت دهی شرکت است که می تواند سرعت شما را افزایش دهد و با دریافت پورسانت بیشتر انگیزه شما و سازمان شما بیشتر از گذشته شود . حال در نظر می گیریم که شما در یک شرکت کاملا مناسب عضو شده اید و اینک این شما و این هم نکات برگزیده در آموزش بازاریابی شبکه ای بهتر است رعایت کنید  :

۱-نود روز (سه ماه) برنامه فعالیت کاری تنظیم نمایید.
برنامه ریزی کنید ، حداقل 15 ساعت در هفته را به اینکار اختصاص دهید . در 3 ماه اول حداقل هفته ای 10 تن را با کارتان آشنا کنید . از زیر بار مسولیت رسیدن به اهدافتان شانه خالی نکنید


2-هدف داشته باشید و آنها را بنویسید
تاریخ مشخصی برای رسیدن به آن تعیین نمایید. اگر هدف معوق گذاشته ای در زندگی دارید ، اکنون آن را بنویسید و به انجام آن متعهد شوید. برای رسیدن به هر هدفی می بایست مراحلی را طی کرد اول برنامه ریزی کرده و سپس با سرعت مراحل را سپری کنید و مواظب باشید که game over  نشوید


3-خودتان محصولات کمپانی را استفاده نمایید

اگر شما محصولات غذایی یک کمپانی را تبلیغ نمایید ولی محصولات کمپانی دیگری را به عنوان ارزان بودن استفاده نمایید  و کیفیت را فدای کمیت کنید ، خودتان تبلیغ محصولتان را از بین برده اید.


4-متخصص محصولات و کمپانی باشید که برای آن کار می کنید
همواره خودتان را مرور نمایید و تلاش کنید در یادگیری حرفه خود بهترین باشید. سعی کنید تا کاربرد محصولاتی را که رد حال تبلیغ آن هستید را به خوبی بشناسید


5-اثرات هرگونه رویدادهای منطقه ای ، ملی و محلی را بر روی مجموعه خود مد نظر داشته باشید
همواره کلیه اطلاعات را در اختیار داشته باشید.این اطلاعات به درد فالو خیلی می خورند و کمک می کنند تا شما زود تر به موفقیت برسید


6-هر گونه تماسی را برای مجموعه خود مد نظر داشته باشید
...و چشم اندازهای آنها را در نظر بگیرید. متعهد باشید که هر تماس تلفنی و هر آشنایی را برای مجموعه خود در نظر بگیرید. به زیر مجموعه خود احترام بگذارید ریال حداقل در ماه وقتی را بگذارید تا آنان با شما باشند و بتوانند از نزدیک مشکلاتشان را با شما ردمیان بگذارند . در پاسخ دهی به سوالات افراد درون سازمانتان در مرحله اول از لیدر اون مجموعه کمک بگیرید تا ارزش اون شخص در سازمانتان حفظ شود و کل سازمان به شما متکی نشود


7-هر روز افراد جدیدی را برای مجموعه در نظر بگیرید
متعهد باشید که هر روز کسی را ملاقات و پرزنت نمایید. قانون " 60 متر " را به خاطر داشته باشید. هر کس که در شعاع 60 متری شماست یک کاندیدا است. با هر غریبه ای که در شعاع 60 متری خود می بینید صحبت نمایید. اهمیت ندهید که اگر جواب منفی می دهند ، شما تلاش خود را نموده اید. اجازه ندهید روی سنگ قبر شما بنویسند : " در این مکان شخصی آرمیده است که درباره کارهایی که باید انجام می داد بسیار فکر کرده است ، ولی هیچ یک را انجام نداد ". بلکه اجازه دهید بنویسند : " در این مکان شخصی آرمیده است که هر کاری را می توانست انجام داد و سراسر زندگی خود را وقف رساندن پیام های مثبت به مردم نمود که بتوانند به آزادی مالی و وفور نعمت در زندگی خود دست یابند ".( بازار سرد )


8-به طور منظم با بالاسری و زیرمجموعه های خود در تماس باشید
" ناپدید نشوید ". با بالاسری خود در تماس باشید و با زیرمجموعه های خود کار کنید. قابل رؤیت باشید. هرگز بالاسری و زیرمجموعه های شما نباید بگویند " اوه ، تعجب می کنم اگر امروز او را ببینم". آنها بایستی بدانند که شما مجموعه ای با روابط قوی ساخته اید و یک رابطه قوی مبتنی بر ارتباط دائمی میان اعضاست.


9-ایفا کننده عالی ترین نقش در مجموعه خود باشید
تلاش کنید در مجموعه خود به عنوان  بهترین در هر عملی که انجام می دهید شناخته شوید. تمام کارهای شما در مجموعه شما همانندسازی (duplication) خواهد شد. ترجیح می دهید مجموعه شما با سرعت حلزون به رشد خود ادامه دهد و یا با سرعت جاگوار ، انتخاب با خود شماست. با یه برنامه و استراتژی مناسب پیش بروید . نوع کاری که پیش رو دارید با نحوه کار در گذشته متفادت است بهتر اول پیش یه مشاور و کسی که پلن یونی لول را به خوبی می شناسد مراجعه کنید و از او راهنمایی بخواهید تا با اراده برنامه رشد بتوانید بهترین رشد سازمانی را در گروهتان داشته باشید . اگر الان بعد از 6 تا 9 ماه کار نتوانستیه اید به معیاراتی که در ذهن داشتید برسید مشکل از برنامه ای است که دنبال کرده اید


10- شخصاٌ هر ماه با افراد جدید تماس برقرار نمایید
مدیریت را فراموش کنید. در این کار پولی برای مدیر نیست. همیشه اهل عمل باشید نه اهل نظارت لیدر باشید. افراد بیشتری را حمایت نمایید. با افراد بیشتری صحبت نمایید و با تمام محدودیت ها ، خود را توسعه دهید. در جلو صف گرفتن ورودی جدید باشید نه اینکه صبر کنید تا زیر مجموعه شما وردی بگیرید . پلن یونی لول که در حال حاضر می بینید با آنچه که تجربه داشتید متفاوت است


11- هر ماه لیدرهای خود را توسعه بدهید
افراد جدید خود را تحت آموزش بگیرید و از آنها لیدر بسازید. گاهی از آنها بخواهید میزبان اجتماعات و یا سخنران مجامع شما باشند. تلاش کنید که مسئولیت خودشان را بپذیرند.


12- مصر و مقاوم باشید
موانع و مشکلات را فراموش نمایید. بر آنها فائق بیایید ، از زیر و یا کنار آنها عبور نمایید. اگر لازم شد آنها را منفجر کنید. اگر بخواهید و متعهد باشید که بر موانع غلبه نمایید، موانع قابل غلبه هستند. اجازه ندهید هیچ چیزی شما را از راه خود منحرف نماید. شما بایستی هدفی پیش روی خود داشته باشید و همواره به آن بنگرید.
اجازه ندهید هیچ چیز و هیچ کس مانع رسیدن شما به خواسته تان گردد و برای موفقیت یا شکست خود شرمنده هیچ چیز و هیچ کس نباشید. مشکلات مدیریت مجموعه شما ، حمایت شما ، محصول و یا روش بازاریابی شما فقط به خود شما مربوط می باشد نه کس دیگر. پس گام بردارید و مسئولیت گام هایتان را بپذیرید. شما فقط در برابر یک نفر می توانید شرمنده شوید ، "خودتان" و من مطمئن هستم که شما هرگز بابت دریافت حداقل  000 000 10  تومان در ماه شرمنده خودتان نمی شوید.


13- به این کار به چشم یک تجارت بنگرید و نه یک سرگرمی
یا با تمام وجود کارکنید و یا این کار را رها کنید. بینابین نمی شود. مدیریت غیابی نمی شود. هر روز سرکار خود باشید و طوری رفتار نمایید که انگار فردا می خواهید به یک تعطیلات شش ماهه به اروپا بروید. جالب است که وقتی می دانیم فردا می خواهیم به تعطیلات برویم ، بیشتر کار می کنیم. مشغول فعالیت های بازده و سود ده باشید. اگر شما تجارتی داشتید که یک میلیون دلار برای آن هزینه اولیه نموده بودید ، هر کار ممکن را انجام می دادید تا یک میلیارد تومان سرمایه گذاری شما در این کار از بین نرود. با این تجارت نیز باید چنین رفتاری داشته باشید. یک فرصت برای خوشبختی را هزینه نموده اید و بایستی یک خوشبختی استحصال نمایید و اگر با آن مثل یک سرگرمی برخورد نمایید ، فقط همان فرصت خوشبختی را هزینه نموده اید.


14- با افرادی که شایستگی این کار را دارند کار کنید
اگر شما در نهایت جدیت به این کار می پردازید ، پس فقط با افرادی قادر به کار کردن می باشید که آنها نیز جدی و متعهد می باشند. از افراد غرغرو ونالان پرهیز نمایید. همه جور افراد در تیم ما وجود خواهند داشت ولی فقط با افراد جدی و متعهد کار کنید که اهدافی مانند شما در ذهن دارند. روش ساده ای برای شناسایی این افراد وجود دارد : آیا آنها مداوم با شما در تماس می باشند؟ آیا مشتاق به یادگیری این تجارت می باشند؟ آیا در آموزش تازه واردین مشارکت می نمایند؟
و یا آنکه بعد از حمایت شما ناپدید می شوند ؟ و یا مطالب را معوق می گذارند و می گویند که "من هنوز نرسیده ام آنها را بخوانم"؟


15- آنچه را که برایش بازاریابی می کنید بشناسید.
شما بایستی مفهوم و اهمیت محصول و خدماتی که برایشان بازاریابی می کنید را بشناسید.


16- از موفقیت ها تجلیل کنید.
زمانی که ورودی های شما زیر مجموعه های جدید می گیرند با آنها تماس بگیرید و به آنها تبریک بگویید. بگذارید آنها بدانند که شما برای چنین کارهای بزرگی به آنها افتخار می کنید. برای تمام کارهای زیرمجموعه های خود اهمیت قائل شوید. هرگز و هرگز از موفقیت افراد خود چشم پوشی ننمایید. موفقیت ها را بشناسید و از انها تجلیل نمایید.


17- زمانی که به موفقیتی دست می یابید در باد آن نخوابید.
زمانی که به سطحی از موفقیت می رسید بایستی که سریع آن را هضم نمایید، نه آنکه در باد آن بخوابید. به مرحله بعدی فکر کنید. موفقیت خود را جشن بگیرید و دوباره رو به جلو حرکت نمایید.


18- به تجارت خود و صنعت ما ایمان داشته باشید.
مطمئن شوید که هر روز با تمام وجود خود و با تمام روح خود ایمان دارید که در راه درستی قرار گرفته اید و با صنعت درستی کار می کنید. هرگز شک نکنید اگر کار درستی را انجام می دهید. نه از آن چشم پوشی نمایید و نه حیرتزده شوید ، فقط ایمان داشته باشید. تنها زمانی که شما کار درستی را انجام نمی دهید ، زمانی است که کار نمی کنید و یا قبل از گرفتن نتیجه از سیستم خارج می شوید.
بازاریابی شبکه ای (Network Marketing) صنعتی است با قدمت بیش از 65 سال و هزاران نفر در این صنعت با کار کردن در خانه خود مولتی میلیونر شده اند. شما هم امروز بخشی از یک صنعت افسانه ای با فرصت های نامحدود می باشید. در همین کمپانی نیز افراد بسیاری وجود دارند که امروز به موفقیت های بزرگ و درآمدهای هنگفت رسیده اند. شما در تجارت درستی قرار گرفته اید و با صنعت درستی کار می کنید. حال تمام کاری که شما بایستی انجام دهید این است که بروید و کار کنید.

19- همیشه به دنبال یاد گیری باشید.

در این نوع فعالیت یاد گیری و آموزش پذیری حرف اول را می زند ، هر چقدر احساس کنید که کامل این فعالیت را شناخته اید کم است . سعی کنید با خواندن کتاب های مدیریتی ، بازرایابی سنتی معیارهایی را برای اداره سازمانتان بدست آورید و تا جای ممکنه ارتباطتان ا با سزمانتان حفظ کنید . همواره بدانید که شما بدون سازمانتان هیچ ارزشی ندارید

20- در سمینارهای آموزشی شرکت کنید

بهترین برگزار کنندگان سمینارهای آموزشی بالاسرهایان هستند از آنها بخواهید تا هر هفته برایتان سمینارهایی در باب نحوه ورودی کردن ، نحوه پرزنت ، دعوت کردن ، نکات که تو فالو بکار برده می شود را درکنار صحبتهای انگیزشی  و جلسات مربوط به ایجاد هدف برگزار کنند . در صورتیکه شما دارای سازمان هستید در سازمانتان به دنبال رفع ایرادات احتمالی باشید زیرا پارادیم شیفت به خارج از تفکرتان برمی گرده نه در درون آن

دانستنی های بازاریابی

دانستنی های بازاریابی PDF چاپ نامه الکترونیک


درک نیازهای مشتری مهمترین مرحله در فرآیند فروش است. فقط در صورت جواب گوئی به نیازهای مشتری است که وی حاضر به خرید یک محصول می شود. هر مقدار که یک فروشنده به تواند نیاز های مشتری را به طور موثرتری تشخیص دهد،می تواند به موفقیت در فروش امیدوارتر باشد،به همین دلیل ویژگی های شخصیتی و مهارت های ارتباطی فروشنده از اهمیت بالائی بر خوردار است.

به طور کلی مردم با دو گروه از نیازها وخواسته های خود اقدام به خرید می کنند.نیازها و خواسته های که بر جنبه مادی خرید تاکید دارند که مستقیمااز طرف مشتری ابرازمی شود.برخی از آن ها عبارتند از:

میزان هزینه

زمان / محل

حجم و تعداد

کیفیت محصول



● نوع محصول

اگر چه این گروهاز نیازها جزموانع فروش محسوب می شوند ولی یک فروشنده با تجربه،مشتری خود را به منعطف بودن در این مواردترغیب و تشویق می کند.یعنی با بهره گیری از روش های مذاکره سعی می کنداثر این سدها و محدودیت ها را بر فروش کم کند.

این نیازها به فروشنده نشان می دهد که چه گروه از محصولات در چهارچوب نیازها و محدویت های مشتری می تواند قرار داشته باشد و چه محصولاتی در این چهارچوب قرار ندارند. ولی در عین حال این نیازها به فروشنده نمی گوید که در نهایت مشتری کدام محصول را انتخاب خواهد کرد و چرا مشتری ما این نیازها را دارد. نیازها و خواسته هایی که بر پایه محرک ها، انگیزه ها و احساسات قرار دارند که مشتری را به سمت انجام کاری به حرکت در می آورند. نمونه هایی از آنها عبارتند از:

امنیت

عشق ومحبت

پرستیژ

تمایل به انطباق با همفکران

رقابت

صداقت و پایبندی

اهداف آتی

شاخص بودن در گروه

حسادت

تنفر

آزادی و رهایی از قیدها

جاه طلبی

ابعاد اصلی فرآیند فروش شخصی عبارتند از:

درک نیازها و خواسته های مشتری

ارائه راه حل برای رفع این نیازها و خواسته ها

کسب توافق با مشتری

این تعریف ساختار فروش را نیز به شکل زیر آشکار می سازد:

نیازهای مشتری را شناسایی کنید

نشان دهید که محصول شما این نیازها را مرتفع می کند

مطمئن شوید که مشتری با شما هم عقیده است

پس از شناخت نیازها و خواست های مشتری، لازم است مطمئن شویم که مشتری قصد خرید دارد. جمله ای نظیر اگر من بتوانم ثابت کنم که محصول ما می توان این نیاز شما را مرتفع کند، آیا حاضر هستید آن را امتحان کنید. می توانید قصد خرید یا عدم خرید مشتری را آشکار سازید.

چگونه می توان اعتماد خریدار را با یکدلی و صمیمیت جلب نمود.

۱) شناسایی عقاید و علایق مشترک بین فروشنده و خریدار

۲) نشان دادن احترام به نقطه نظرات و عقاید مشتری

۳) تلاش در کسب احترام مشتری

۴) هم زبان شدن با مشتری

۵) اهمیت دادن به ضرورت انجام هر کاری که بتواند مشکلات مشتری را رفع کند

۶) لذت بردن از حرفه فروشندگی

۷) داشتن توافقی کلی با مشتری(این به معنی نداشتن اختلاف نظر با وی نیست)



معرفی و ارائه محصول

پس از آگاهی از نیاز مشتری به محصول و کسب موافقت وی برای شنیدن توضیحات فروشنده باید مشخصات محصول به وی ارائه شود. این کار به خودی خود یک هنر است. دو سوال مهم را باید فروشنده از خود بپرسد:

۱) مشخصات محصولی که می خواهم ارائه کنم چیست؟

۲) کدام از این مشخصات در نظر مشتری من یک نقطه مثبت است و به عنوان منفعت تلقی خواهد شد.

در این راستا، مشخصات اصلی و مهم محصول با توجه به نیازهای مشتری شرح داده می شود. اینجا مهم است که منافع و ویژگی مهم محصول حتما در راستای نیازهای مشتری با شد و در غیر این صورت وی علاقه خود را از دست خواهد داد و دیگر به فروشنده گوش نخواهد کرد و از همه بدتر این که فکر خواهد کرد که محصول برای او مناسب نیست. پس از این بخش لازم است که فروشنده سوالاتی را مطرح کند تا مشتری به آنها جواب دهد. این سوالات حتما می تواند سوالاتی ساده نظیر (این طور نیست؟ آیا این موضوع به نظر شما جالب نیست؟ آیا منطقی نیست؟ و...) باشد.

دقت هر شخص پس از ۱۵ الی ۲۰ ثانیه گوش دادن به فرد دیگر از دست می رود. لذا فروشنده پس از ارائه مشخصات مهم به مدت حدود ۲۰ثانیه باید با سوالاتی سعی کند دقت مخاطب به محصول جلب شود. به وسیله این سوالات از چند خطر جلوگیری به عمل می آید.

۱) خطر خوب منتقل نشدن موارد مهم و اساسی مشخصات به مشتری و یا متوجه نشدن وی

۲) خطر وجود نگرانی هایی در مشتری و عدم بروز آنها در طی ارائه محصول

۳) خطر از دست رفتن موقعیت هایی که بتواند علاقه مشتری را به محصول جلب کند

۴) خطر کم حوصله شدن مخاطب

پس از مطرح شدن سوالات و گرفتن جواب های لازم، فروشنده باید سایر منافع و نقاط قوت محصول را ارائه کرده و دوباره به سوال کردن بپردازد. در پایان بهتر است صحبت و تبادل نظر در مورد تناسب محصول با نیازهای مشتری (مخاطب) ، بین فروشنده و خریدار صورت گیرد. در صورتی که مشتری آشنایی کافی با محصول نداشته باشد لازم است فروشنده قبل از هر کاری توضیح کافی در مورد محصول ارائه کند.



● راهنمای تماس با مشتری

نکته ظریف موفقیت فروش در برقراری موفق تماس اولیه به صورت سریع و موثر است و فروشنده باید در این موارد کلیه قالبت های خود را به کار برد.



● مراحل برقراری تماس

۱) ابتدا هدف خود را از برقراری تماس با مخاطب تعین کنید.

۲) بر ترس خود غلبه کنید (هر جواب منفی لزوما به معنی نخواستن محصول نیست)

۳) به صدا و نحوه صحبت کردن خودتان دقت کنید

۴) ارتباط با مشتری را به صورت مداوم در برنامه خود قرار دهید

۵) در برقراری تماس سعی کنید وقت زیادی هدر نشود

۶) پیگیری را فراموش نکنید



اهمیت خاتمه فروش

خاتمه فروش فرآیندی است که در آن مشتری در نهایت تصمیم خود را برای خرید می گیرد.

عملیات فروش بدون خاتمه فروش کامل نیست

زیرا شما ممکن است محصول عالی داشته باشید و مشتری شما ممکن است آن را نیاز داشته باشد، و شما ممکن است بسیار عالی آن را معرفی کرده باشید اما هیچ اتفاقی نخواهد افتاد، مگر این که شما از خریدار درخواست کنید تا از شما بخرد.

چرا فروشندگان غالبا به فروش خاتمه نمی دهند:

عدم اعتماد به نفس و اعتماد به محصول

ترس از شنیدن جواب منفی

ترس از شکست

تمایل به خودداری از مخالفت با مشتری

عدم تمایل به تهاجم به مشتری

عدم تمایل به قطع رابطه خوب با مشتری

عدم اطلاع از زمان و چگونگی خاتمه فروش



مراحل خاتمه فروش

جلب علاقه مشتری (می توان مشتریان با کدام و شخصیت خود جلب نمود)

جلب اعتماد و تعهد مشتری (بخش اساسی فرآیند خاتمه فروش)

متمرکز کردن مشتری روی محصولی که قصد خرید آن را دارد. (محصول باید مناسب حال مشتری و برای وی سودمند باشد)

رفع هر گونه مانع برای تصمیم گیری مشتری

نهایی کردن معامله



زمان خاتمه فروش

آگاهی از زمان خاتمه فروش حیاتی است. در طی ارائه محصول علاقه مشتری شما افزایش خواهد یافت. شما نیازهای او را کشف و قطعی می کنید. راه حلی ارائه می نمایید. موافقت او را در مورد درستی این راه حل جلب می کنید. اما اگر در زودترین زمان ممکن فرآیند را خاتمه ندهید معامله را از دست خواهید داد. خرید یک تصمیمی احساسی است که مردم غالبا این تصمیم را در لحظات گذرایی که به اصطلاح گرم شده اند می گیرند حتی اگر این تصمیمات، تصمیمات درازمدت ، منطقی و دقیق تجاری باشند. اگر شما سوار این امواج احساسی نشوید مشتریان شما وارد عمل نخواهند شد و پس از مدتی احساسات آنها فروکش می نماید، و به گشت زدن در قلمرو رقبا خواهند پرداخت، در آنجا پیشنهادات آنها را مرور خواهند کرد و با رقبای شما به مذاکره خواهند نشست. نکته اینجاست که شما همیشه نخواهید توانست که کار خاتمه فروش را انجام دهید. یک فروشنده بایستی همواره فرصت های دعوت به خرید را جستجو نماید.

فرصت خوب چیست؟ پاسخ در این جمله خلاصه می شود که هر زمانی که مشتری شما احساس مطبوعی در مورد شما و محصول شما داشته باشد یا در مورد استفاده از آن فکر کند.



اصول اساسی خاتمه فروش

بکارگیری زبان مناسب

برخورد گرم و صمیمانه هنگام فروش

سکوت! پس از خاتمه فروش

(اگر شما می توانید با یک سوال، فروش را خاتمه دهید، نبایستی پس از آن سخنی بگوئید. اگر پس از سوال اولین کشی باشید که سخن می گوید فروش را از دست خواهید داد.



فنون خاتمه فروش

۱) خاتمه فرضی

خاتمه فرضی از جمله موثرترین روش هاست. چرا که این روش به مشتری اجازه تجدید نظر در احساس خویش در مورد محصول شما را نمی دهد و مانع آن می شود که ایرادات دقایق واپسین نظیر من باید در این باره فکر کنم مطرح شود.

مایلید که چه موقع آن را نصب کنم

کدام رنگ آن را ترجیح می دهید

۲) خاتمه پس از یک جمع بندی

در این روش فروشنده مزایای محصول را به طور مختصر مرور می کند. به گونه ای که دادن سفارش تنها قدم منطقی بعدی به نظر برسد. خوب جمع بندی کنیم. دیدیم که این محصول تمام نیازمندی های شما را برآورده می کند و اگر بخواهید شما را قادر می سازد تا سال بعد وضعیت خود را ارتقاء دهید و از مدل فعلی شما بسیار کم هزینه تر است. چه موقع مایلید که آن را نصب کنیم.

۳) خاتمه پس از پاسخگویی به یک ایراد مطرح شده از طرف مشتری

همواره پس از آن که یک ایراد و مانع مهم را از پیش پا برداشتید، اقدام به خاتمه فروش کنید.

فروشنده: از آن راضی هستید

مشتری: بله

فروشنده : بسیار خوبد، مایلید چه موقع آن را نصب کنیم؟

۴) خاتمه با ایجاد تعهد در مشتری

اگر من بتوانم فلان کار را برای شما انجام دهم آیا شما با ما همکاری خواهید نمود.

۵) خاتمه انتخابی

این یک روش قدیمی است که با وارد کردن مشتری به تصمیم گیری و انتخاب بین دو راه حل کار می کند

کدامیک را بیشتر ترجیح می دهید، قرمز یا آبی؟

۶) خاتمه مستقیم

درخواست مستقیم و ساده برای خرید هیچ اشکالی ندارد، غالبا فروشندگان برای انجام این کار خجالت می کشند و در نتیجه با سرد شدن بسیاری از سفارشات را از دست می دهند.

۷) خاتمه هدایت کننده

با سوال هدایت شده می توان خطر موانع را حتی الامکان کاهش داد

از آن راضی هستید، این طور نیست؟

۸) خاتمه قدم به قدم

مشتری به سرعت در فرآیند سفارش گیری شما قرار می گیرند.

۹) خاتمه پس از شنیدن یک ایراد از طرف مشتری

۱۰) خاتمه با پیشنهاد ویژه

اگر شمار بتوانید امروزه تصمیم خود را اعلام کنید می توانم ۵درصد به شما تخفیف دهم.

۱۱) خاتمه با سوال کردن آخرین شرط مشتری برای خرید کردن

اگر مذاکرات فروش به بن بست رسید، مستقیم در چشمان مشتری نگاه کنید و صمیمانه بپرسید برای جلب موافقت شما برای انجام خرید چه کار باید بکنم؟ اگر فرد به این سوال پاسخ دهد شما زمینه ای برای فروش به دست خواهید آورد و خواهید توانست که شرایط فروش را به مشتری بقبولانید. 




وضعیت فروش مستقیم چند سطحی در سطح جهانی

 

طبق آمار «انجمن فروش مستقیم» هر هفته بیش از 150،000 نفر از مردم دنیا به شرکت های فروش مستقیم چند سطحی  می پیوندند! دو درصد از جمعیت آمریکا و به همین میزان در استرالیا و آفریقای جنوبی به کار فروش مستقیم چند سطحی مشغول اند. در این میان، فروش مستقیم چند سطحی،  1% جمعیت بریتانیا و مکزیک، 3 % جمعیت ژاپن و 4% جمعیت کانادا را به خود مشغول کرده است. در تایوان که یکی از فعالترین کشور های دنیا در زمینه بازاریابی شبکه ای به حساب می آید، 18% از جمعیتش شاغل در این تجارت هستند.

 

گسترش جهانی بازاریابی شبکه ای بسیار چشم گیر است. در طول 2 سال بعد از شروع این تجارت در چین،شرکت تیانشی، که در کار فروش گیاهان دارویی چینی است، 3.5 میلیون توزیع کننده را به خود جذب کرده است. دامنه فعالیت این شرکت به روسیه هم گسترش پیدا کرد و توانست در طول یک سال 40000 توزیع کننده دیگر را به خود جذب کند. بازاریابی شبکه ای در هند و آسیای جنوب شرقی هم رشد چشمگیری داشته است.

 

×      گردش مالی فروش مستقیم چند سطحی در دنیا نزدیک به 120 میلیارد دلار می باشد و در حال گسترش به مرز 150 میلیارد دلار می باشد. بازار فروش مستقیم چند سطحی آمریکا به تنهایی نزدیک به 30 میلیارد دلار گردش مالی دارد( در سال 1992 این رقم چهارده میلیارد دلار بوده است). این در حالی است که ژاپن نیز  نزدیک به 23 میلیارد دلار در این زمینه گردش مالی دارد سهم آلمان و فرانسه هرکدام به ترتیب 3.7 و 2.4 میلیارد دلار می باشد. برزیل و مکزیک نیز به ترتیب 8.04 و 4.82 میلیارد دلار در این بازار سهم دارند

 

×      تعداد توزیع کنندگان شاغل در فروش مستقیم چند سطحی در سراسر دنیا نزدیک به 75 میلیون نفر می باشد. از این تعداد نزدیک به 16 میلیون 500 هزار نفر در آمریکا مشغول به این حرفه می باشند. در تایوان حدوداً 4 میلیون 500 هزار ، تایلند 10 میلیون و اندونزی 5 میلیون 500 هزار نفر به این کار مشغول هستند

 

×      مردمانی از همه نژادها ، چه مرد و چه زن به کار فروش مستقیم چند سطحی مشغولند. نسبت تعداد زنان به مردان در این تجارت چهار به یک می باشد. افراد سالخورده حدود 5 درصد و افرادی که از لحاظ فیزیکی ناتوانند حدود 8 درصد بازار این تجارت را تشکیل می دهند

 

 

در آخرین آمار ارائه شده توسط فدراسیون جهانی فروش مستقیم  در سال 2010، میزان خرده فروشی، تعداد فروشندگان، درصد حضور زنان و درصد سیستم های به کار رفته اعلام شده است. درمیان این مناطق که به چهار دسته تقسیم شده اند، قاره آسیا با میزان خرده فروشی 49 میلیارد و 628 میلیون دلار و  37،194،695 نفر فروشنده در صدر می باشد.

 

در آمار ارائه شده ی سال گذشته اسامی 53 کشور به چشم می خورد در حالی که در آمار جدید نام 63 کشور وجود دارد. این تعداد نشان دهنده رشد فروش مستقیم در سطح جهانی می باشد.

 

اسامی کشور های اضافه شده به قرار زیر می باشد:

 

بلغارستان، یونان، لوگزامبورگ، کاستاریکا، السالوادور، هندوراس، اروگوئه، چین و اسلواکی می باشد.

 

یکی از کشور هایی که بیشترین رشد را داشته است کشور چین می باشد که هم اکنون بعد از آمریکا و ژاپن در رده سوم قرار گرفته است. این در حالی است که قوانین فروش مستقیم در دسامبر 2005 در چین تصویب شده است.

==========================



اسرار ثروت :

1- باید از کارت راضی باشی

2- باید از اسرار کارت آگاه باشی

3- باید با این اعتقاد آغاز کنی که می توانی دولتمند شوی

4- با شور و شوق طالب آن باش

اگرچه این اسرار به کلامی بسیار ساده بر آنها فاش شود ، بزرگترین محدودیت آنها کمبود تخیل و تعصبات ذاتی خودشان است .

---------------------------

اگر میخواهی در زندگی موفق شوی باید مطمئن باشی که حق انتخاب نداری باید پشتت را به دیوار بچسبانی تا همه قدرت های درونیت را به تحرک واداری

-----------------------

همه چیز زیر آسمان ، نسبی است

------------------------

باید به شما هشدار دهم که شاید دولتمند شدن زیادی آسان بنماید ، اما نگذار سادگییش شما را بفریبد

و به رغم سادگیش ، این راز چنان شگفت خواهد نمود که قادر به فهم یا باور کردنش نخواهید بود از این رو باید از شما بخواهم که اندکی ایمان داشته باشید اگر این راز وجود داشته باشد به علت ایمانتان صاحب همه چیز شده اید ، اگر وجود نداشته باشد چیزی از دست نداده اید

---------------------

اکنون می دانی که چه بخواهیمو چه نخواهیم ، کلام بر زندگیمان عمیقا تاثیر میگذلرد . اندیشه حتی دروغ اگر معتقد باشیم که راست است می تواند بر ما اثر کند

----------------------

تمرکز به هدف : اگر میخواهی ، بنویس چقدر؟

اگر ندانی به کجا میروی ، احتمالا به هیچ جا نخواهی رسید و این مهمترین کاری خواهد بود که در زندگی باید انجام دهی ، نامش کار کردن با خویشتن است.

-----------------------------

خود را چگونه باور داری ؟

دیگران ما را آن طور میبینند ، که ما خودمان را میبینیم

شرایط بیرونی به راستی چندان مهم نیست ، اگر میخواهی زندگیت را عوض کنی باید از عوض کردن اندیشه هایت شروع کنی .

افراد موفق از این پدیده با خبر شده اند و بیشترین کار را بر روی تصویری که از خود دارند به انجام رسانیده اند

 

 

 

 

قدرت باور

 

باورها چه هستند؟

 

باورها یک سری تفکرات هستند، که به زندگی معنا می بخشند. و  راهنمای ما در تنگنا ها و مشکلات می شوند. باورها ادراک ما از هستی را می سازند.

 

باور و اعتقاد شما فرمانده مغز شماست.

 

و زمانی که فکر می کنید چیزی درست است، باور شما به مغز فرمان می دهد به دنبال حقایقی باشد که از اعتقادات شما پشتیبانی کند.

 

این بدان معناست که اگر شما باور داشته باشید که در زندگی موفق هستید اینگونه خواهد بود. اگر شادی، رفاه و سلامتی را باور داشته باشید نیمی از این رقابت را برده اید. و در این هنگام مغز شما بدنبال حقایقی می گردد که از اعتقادات شما پشتیبانی کند.

 

به عبارت دیگر باور و اعتقاد یکی از قوی ترین نیروهایی است که می توانید از آن برای رسیدن به برتری استفاده کنید.

 

بی تردید افرادی را که بوسیله باور خود توانمند شده اند و از موانع بزرگ گذشته اند دیده اید. علت موفقیت آنها باور عمیقی است که داشته اند. باورتان می تواند به شما کمک کند به منابع عمیقی که در درون شما وجود دارد دست پیدا کنید. و در نهایت به هدف مطلوب برسید.

 

شمشیر دو لبه

 

آیا از اعتقادات خود برای رسیدن به هدفتان استفاده می کنید؟ آیا تا به حال در مورد اثر روانی دارو ها شنیده اید؟ افراد زیادی از بیماری های سخت شفا پیدا کرده اند بدون اینکه دارو یا درمان معتبری داشته باشند. تحقیقات نشان داده است که اکثر پزشکان در سراسر دنیا برای بیمار دارو هایی را تجویز می کنند که فقط به بهبود شرایط جسمی اش کمک می کند. ولی برای بیماری درمانی محسوب نمی شود. خوب از این حرف ها نتیجه می گیریم که دارویی که به بیمار خورانده یا تزریق شده سبب بهبود او نشده است! پس علت اینکه این بیماران لباس عافیت به تن می کنند چیست؟ پاسخ ساده است ایمان و اعتقادی که بیمار به قدرت شفا بخش دارو دارد سبب بهبود او می شود! می بینید که باور انسان چقدر قدرتمند می تواند باشد.

 

 حال اگر باور های منفی را در زندگی روزمره خود راه دهید چه می شود؟ اگر فکر کنید شما نمی توانید به خوبی همکار یا رقیب خود باشید، پس اینگونه هم خواهد شد. آیا اگر دیگران را قوی تر از خود بدانید و خود را در برابر آنها ضعیف پندارید، اصلاً می توانید به موفقیت برسید؟ و افکاری مانند عقب بودن از دیگران کمکی به شما در زندگی خواهد کرد؟

 

یک حقیقت وجود دارد « آن چه بدست می آورید همان چیزی است که می پندارید. » حتی اگر در حرفه ای که به آن مشغول هستید بسیار ماهر باشید، اگر خود را ضعیف و ناتوان پندارید بی شک  شکست به سراغ شما خواهد آمد. چون مغز شما بدنبال اطلاعاتی می گردد تا از اعتقادات شما پشتیبانی کند. شاید این صحبت ها نسخه علمی قانون جاذبه باشد، قانونی که به ما می گوید:

 

« آن چه بدست می آورید همان چیزی است که به آن اعتقاد دارید. »